Friday, September 24, 2010

Garang?? Belagak?? Mcm Bgs??

aku yg "garang".hahaha

Da lame tak update blog ni...
aku mcm mls jek nk meng"type" kt cni..

so back to main topic..
aku garang??
aku belagak??
aku mcm bgs??

hahahaha...
aku da biase dgr pkataan tu yg org bg kt aku..
tp..ade aku kisah??
hahaha..

garang?
myb btol aku garang..aku tak tau la nape but aku ngaku aku mmg garang..=)
mewarisi dr mak aku kot..
tp aku tak la garang mane..muke je nmpk "violent"
dlm ati ade taman..hahaha

belagak?
aku tak rse aku cmtu..
aku mmg tak byk ckp ngn org yg tak knl..
even ngn org aku knl pn cmtu..
aku tak se peramah ayah aku..huhu
myb ngn ke'diam' an + muke aku yg "garang" ni aku di cop BELAGAK !!

mcm bgs?
belagak ngn mcm bgs ni same je aku rse..huhu
aku tak se bgs mne..tp..ade la sket..haha

aku rase aku da byk beubah skg ni..dlu aku lg tak penah senyum kt org..
even lalu sblh pn aku tak pndg..
now,,,aku da memperbanyakkn senyuman yg manis..hahaha (pasan siott)
jumpe org je aku senyum...bak kate org senyum slalu tu awek muda..=)

sampai cni jela kot aku membebel..
kepada semua jgn takot untuk menegur ku..haha
luaran tak same dgn dalaman..

so "DONT JUDGE A BOOK BY ITS COVER"


0 comments:

Post a Comment