Monday, October 11, 2010

WeeDinG


cousin aku -gurl-


10.10.2010

ramai an kawin tarikh ni...
konon eyh tarikh ni ade ong la..
dgr boley caye jgn..huhuhu

actually aku nk kongsi sket psl weeding cousin aku..
bertema kn biru n oren...

ahad (semalam) besamaan 10.10.2010 kt Lake Garden Resort,,Melaka..
de la dlm 11 org psgn pengantin time tu..(btol ke ayt aku ni ??)
1st ktorg dtg tu pngntin dok nek sampan ke bot aku tak pat knl pasti..haha
round tasik tu...cm best jek tgk..huhu

sume pengantin tu drpd negeri yg bebeza..
de yg melaka,,n9,,selangor...
nk wt bnde ni kene byr gk..1 psngn kne byr rm200 kalo tak clap aku..
mmg ramai la kt situ smpai nk mkn pn kene beratur pnjg kot...


pengantin ..

mereka

mereka II

2 comments:

budak baik said...

erm..tk howt r kwen rmai2..tk dpt perhatian nnt..huhu

KaLiS PeLuRu said...

tau takpo..

den tanak kwin rmai2..
tak femes t..haha

Post a Comment