Monday, August 23, 2010

im need changes


dulu...aku penah suke kt dia..
skang...rase suke tu da semakin menghilang...
ngn cara dia yang wt tak tau jek ngn aku...
bak kate de buku yang aku bace,,"aku sayang dia,,tp dia wt tak tau jek..apa kn daya"
huhuhu...(jiwangsssss)
aku atau dia yang salah???

tah la...myB pe yang aku rase tak same ngn dia rase..
or myB perasaan aku sorang je cmtu..??
sume tu dalam ???????????

aku rase skang pe yang terbaik tok aku,,,
LUPAKAN dia..
myB susah tok aku wt sume tu..but...
ngn doa n kekuatan,,insyaAllah aku bleh!!

aku nk jd cm nisa gk JIWA KENTAL...hahaha
so who those yg bace post ni,,,doa2 kn aku ek...
juz pray da best 4 me..kerjasama anda amat di hargai....
thnx alots..[^_^]



10 comments:

Nisa_Hardzir said...

hahaha... oke r tue.. power shiak ayt die... hehehe syabas... bunge x skntum.. kubang x sekor...
haha pg satu dtg yg len.. cume hati ptt tntukn mne yg bek mne yg x bekk.. yg x perfect trime seadanye.. yg perfect kne lah pntau keh... hahaha

KaLiS PeLuRu said...

to afi : thnx la ek..aku ingt kate2 ko smpai ble2..huhu..ko leh jd penasihat aku lps ni..hahaha
bab2 ni ko da pro an..huhu...thnx der..=)

Nisa_Hardzir said...

seikhlasnye comment diatas di tulis dri hati si sengal afi...hahahha

ni comment aku lar...aku nk comment by paragraph ok..hehehhe

pertama:
-dulu aku pencinta lelaki..skunk aku pencinta haiwan.hahaha..btol lin...klu kite tepuk sebelah tgn mmg x berbunyi..tp klu tepuk tgn ngan aku kompem bunyi..hahahah...so skunk ko cool down dlu...jgn nmpk kite desprate kat die..ok...klu ade jodoh x kemane lin

-mmg hati msg2 berbeza lin..ssh nk bce isi hati org...

-bkn sng nk lpe kan org...semua nye ambik mse..so nasihat aku pelan2..jgn terus nk lpekan die klu bende tu bt kite sakit or mkn dlm..

-hahha...aku x kental sgt pon ...kdg2 teringat gak kat someone...tp aku cube let go jerk...biarkan mcm air...(ceh ayat...auww..)
tp skunk da beransur okay..hehehe

-doa aku ..semoge ko kuat skit semangat..mne alin yg dlu..(jd alin yg dlu..tp jgn jd ego n trus kn jiwang anda.)hahha..aku doakan terbaek dok kawan2 aku smua...
akhir kate...LEBIU...hahaha

KaLiS PeLuRu said...

thnx korg...
ilang sorang,,korg kwn2 aku belambak g..
so aku rase aku can do it!!
huhuhu...
thnx again support aku..haha
nisa....kang kite tepuk tgn same2 ek..huhu

Nisa_Hardzir said...

hahaha...jom ar tepuk skunk..hahhaha
lin..pas ni bkn di persimpangan dilemma lar lin...
skunk ko pilih ko nk ape

-karma
-aku x percya cinta
-my life wil suck without u
-penanggung sepi..
ahaks...

cik hani said...

sabar eh alin. u can do it la..

jangan cepat judge hati org.hati org..mane la kite xtau. :)

tapi ape2 pun.akak sokong ko!akak sentiasa di belakang ko.cube ko toleh..ade x? :P

KaLiS PeLuRu said...

nisa_puas da tepuk tgn ngn ko..huhu
aku nk lagu len plak...bg la lagu best2 sket..
ni lagu tah papo tah..hahaha
tak de feel la sume lagu ko bg ni..hehe

k.filzah_yeaahhh...tu yg nk dgr tu..i can do it !!
huhu..
btol2..tak judge pn juz pk pe yg terbaik tok kami..haha(ayt tak tahan)...
thnx kak..tak yah toleh pn da nmpk akk kt cermin godang ni ha..huhuhu


THNX ek korg...juz aku harap psni takyah la ckp2 psl kitorg g..n kalo boleh aku tak nak dgr pn pape psl dia...
syg la korg..hahahaha

Nisa_Hardzir said...

hahahha...xpuas lagi ar lin..haha
alar..x hengat ar lgu ape nk listkan...
xde feel kunun...weks..hahahha

skunk aku tgh dgr lgu sixth sense-aku xperlu lg cintamu,,hahahahah
most welcome ajlin..hahah
klu aku tercakap ker..ari rye t bru aku mintak ampun k.hahha

KaLiS PeLuRu said...

leh gk lagu tu..
aku nak...aku nak..
hahaha

Nisa_Hardzir said...

dah bg dah..hahaha

Post a Comment