Tuesday, August 24, 2010

LuV U,,,m0m


semalam...time otw balek from opiss,,

fon aku bunyi.."miz nina n colby" huhu..
tgk2 msg from adik aku yg sengal tu..aku bace la..
"lin,,balek cpt sket mak tinggal sorang,,mak demam..
mknn beli sndiri..pejal beli air soya jek.."
aku pn kol la adik aku "pejal,,beli kn jela pape tok org..mls la nk kua"...

da smpai umah tu,,aku tgk mak aku kt bilik ngah tido..(dlm ati)...
"ciannnnn mak aku"...=(
mak aku ckp nk roti john jek..aku pn kol la adik aku lek...





aku : pejal,,wit cukup tak??mak nk roti john..
pejal : tak cukup la..
aku : ko kt mne??tggu situ org anta wit..
(mak aku nye psl an...aku sggup)
pejal : kt bazar tmn dahlia..ok..org tggu..

mlm tu bebuke la ktorg 3 org jek..mak aku mkn sket jek..pstu baring dlm bilik...

pagi td sahur...
aku ingt mak aku tak masak..bgn2 jek de mknn atas meja..
larat mak aku masak even aku ngn adik aku je de..
rase terharu pg td...tetibe je nk ckp sayaaaaaaanggg mak sgt2..huhu

aku pn mcm mls nk p keje ari ni..
mak aku tak chat...sape nk jg budak2 tu nnti...
aku bgn n tgk mak aku mcm da kurang sket...aku pn siap la p keje..

sok kalo mak aku tak chat gk,,aku amik leave...
hope mak cpt sembuh n active cm bese...=)


4 comments:

cik hani said...

semoga mak alin sehatttt!aminnnn!

KaLiS PeLuRu said...

huhuhu...
tq3 kakakkkkk
=)

Mohd Hazri said...

semoga mak awak cepat sembuhamin...

KaLiS PeLuRu said...

thnx2 hazri...
=)

Post a Comment