Sunday, November 7, 2010

Sabtu's plan



smlm ari sabtu kn ..
teramat la boring ... so ,, aku pn ajak la tunang akk aku p ronggeng2 ..
kebetulan die de kt umah ni ..
tp jgn slh phm
lak .. bkn kua bedua ek ...
tp .... bertujuh .. huhu

akk aku n tunang die ,, adik aku ,, pkwe lame aku (lokman) n adik die .. hahaha
so kitorg decide p jj sebab tunang akk aku nk mkn steambot ..
bab2 mkn ni aku on jek .. ditambah lg ngn org belanja an ..
tak sanggup nk tolak .. hehe

ktorg p satu kete jek ..
lokman da sampai dulu kt sane ..
merempit ngn adik eyh ..

aku : man ,, dtg la kt johnny's ..

man : kt mane tu ??

lom sempat aku nk reply msg tu aku da nmpak da someone ni ..
badan macam nk p hentak orang .. aku tau da tu lokman ..
ngn gaye jln eyh ..

aku : jom man .. makan free ..

man : aku
da makan la ..

tp .. ikut gak masuk n melantak
gak la steambot tu ... lokman ... lokman ...

steambot tuuuu .....
memang TERbaekkk larhh ....



our steambott ..

TERbaekkk ..

4 comments:

cik hani said...

makan xajak weyhhhh! hehehe.

KaLiS PeLuRu said...

lupe plak nk ajak kak ..
huhu

Capo Grande said...

eh, bukan g boling ke???

KaLiS PeLuRu said...

bowling malam ..
makan ni petang ... =))

Post a Comment