Wednesday, November 3, 2010

skuter

pagi ni aku dtg opis rempit ngn ayah aku ...

da lame tak rase cmni .. huhu
slalu aku bwk moto sndri .. tp pagi ni aku mls ..

so aku pn ckp la ..
"ayah ,, anta p keje .."

ayah ..
"boley ,, tapi naek skuter la .."

aku pn ingt la keadaan moto skuter ayah aku yg kecik tu ..
takpe la .. skuter pn skuter la ..
janji aku sampai opis ... huhu

bunyi eh tuhan je yg tau ..
gile kuat bunyi eyh ...
dari jauh org taman da tau tu moto ayah aku .. hahaha

tak ksh la kecik ,, bising ke pe moto tu ..
ayah aku da syg nk wt cmne .. hehehe

pagi yang best bagi aku sebab naek moto ngn ayah aku even aku tak suke moto tu ..
hahahaha ... -da lame tak dpt naek moto same ;)-

4 comments:

wildcutecat said...

bestnye naik moto dengan ayah. teringat zaman arwah abah akak jemput akak balik sekolah naik moto masa sekolah rendah dulu. rindu rindu.... T_T

profwacko said...

mesti bau asap baju...

Nisa_Hardzir said...

hahahha
musti bontot ko lebih kt blakang sket kan..hahha
skuter ayah mu totap terbaek..hahah...
musti ko gile cun bwk skuter tu kan..

KaLiS PeLuRu said...

wilcutecat : hehe .. tu la kak .. rndu + segan pn de gak .. da besar kn .. cm kekok jek ..huhu

profwacko : haha .. tau takpo .. tp tu yg TERbaekkkk

nisa sudah : hahahah .. sengal la u ni .. aku bwk skuter ke pe tetap cun ..

Post a Comment